EGEN PRODUKSJON

.

mandag 20. august 2012

Innramming




Mange av maleriene mine har fått denne ramma.
Det jeg liker spesielt godt med dem er at de ikke stjeler noe av bildet. Med denne ramma har det heller ikke så mye å si hva slags farge en har på veggene. Bildet er godt "isolert" fra omgivelsene.
Jeg burde kanskje ha skaffa meg det som trengs for å lage disse rammene sjøl, for de er dyre. 
Foreløpig er det proft gjort av innrammingsverksted.
De kalles skyggerammer. Har også hørt uttrykket "sveveramme" om dem.
 Rammene fins også i en smalere utgave.
Det er synd at de er tilbudt  bare i svart og kvitt.



Det er boret 6 hull på baksida av ramma slik at de ikke sprekker når man skrur fast blindramma. På disse langstrakte bildene har jeg bare brukt 4 skruer (med flatt hode). Jeg tror det er nok.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg