EGEN PRODUKSJON

.

lørdag 30. mai 2015

Nye kort






Nå har jeg fått trykt opp nye kort hos ABC Grafisk i Målselv. Det var raskt levert og jeg fikk pris på forhånd. Forhåndspris er viktig, men det er ikke en selvfølge at man får det.
 Bildet over viser fire A3-ark som jeg skal skjære sjøl. Har 40 slike ark. Det var rene julegave-stemninga da jeg henta de.
Dette tror jeg blir bra. Denne gangen har jeg tatt utgangspunkt i enkle, kvadratiske og fargesterke bilder. Flere elgmotiv er med siden det er populært. Noen av de opprinnelige bildene har jeg beskjært. Jeg har dessuten sjøl fargejustert og satt de inn i InDesign for trykking. Med det arbeidet har jeg spart en god del. Kortene er ca 14x14cm, og de er gode å se på.

Trykket er utfallende som de sier. Det betyr at bildet går helt ut til kanten. Usikkerheten står på om de burde vært doble slik at man kan skrive mer.
Jeg er fornøyd. Svein på trykkeriet er flink!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg